دستگاه هیدروفیشیال 6کاره 6-function hydrofacial device

🕓

جشنواره خرید با تخفیف

15,500,000 تومان

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • فروش از انبار لوکسی بای

فرصت خرید با تخفیف

  • حمل و نقل

ارسال با پست پیشتاز

2 تا 5 روز

  • sliderAbout1.png تیپاکس

ارسال و تحویل فوری

2 تا 3 روز

  • گارانتی اصالت و کیفیت کالا

اطلاعات بیشتر

  • تضمین بهترین قیمت

اطلاعات بیشتر

توضیحات

دستگاه هیدروفیشیال 6کاره

تنوع دستگاه های فشیال:

در این زمینه می توان دستگاه های آکوا فشیال به عنوان کهنه کار ترین دستگاه هیدرو فشیال ، هیدرو فشیال در دو نوع موتور سنگین و موتور سبک به عنوان دستگاهی تکمیل تر از آکوا فشیال و در نهایت به روز ترین دستگاه فشیال آکوا اسکین را در این زمینه معرفی نمود .

در ادامه به معرفی دستگاه هیدرو فشیال 6 کاره می پردازیم

در این دستگاه هیدروفشیال 6 کاره چند مرحله‌ای سلول‌های مرده را استخراج کرده و پاک می‌کند و سپس پوست را با استفاده از یک سرم حاوی آنتی‌آکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک جوان‌سازی می‌کند.

دستگاه هیدروفیشیال 6کاره 6-function hydrofacial device

هیدروفیشیال 6 کاره :

اینروزها تنوع تجهیزات مراقبت از پوست بسیار زیاد است و علاوه بر اینکه انتخاب و استفاده از یک دستگاه مراقبت زیبایی برای مشتری دشوار است ، تامین تمام تجهیزات مراقبت پوست برای مراکز درمانی و زیبایی نیز بسیار هزینه بر است. دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره راهکاری برای این مشکلات است زیرا 6 نوع دستگاه تجهیزات مراقبت و زیبایی پوست را در غالب یک دستگاه ارائه کرده است به همین دلیل به این دستگاه هیدروفیشیال ، هیدروفیشیال ۶در۱ یا هیدروفیشیال 6کاره هم می‌گویند.

 

وظایف هیدروفیشیال 6کاره :

یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه هیدروفیشیال لایه برداری و پاکسازی پوست و لیفت بصورت غیر تهاجمی است. این کار به کمک مواد اکسیژن رسان و آبرسان پوست و لایه بردارها انجام می‌شود. همچنین دستگاه هیدروفیشیال 6کاره قابلیت ساخت H2O2 جهت درمان و رفع لک و تیرگی های پوست را دارد.هیدروفیشیال 6 کاره

دستگاه هیدروفیشیال 6کاره

نحوه کار با دستگاه دستگاه هیدروفیشیال آکواجت شش کاره 6in1:

هر کدام ازدسته های دستگاه هیدروفیشیال یا دستگاه آکوا جت مزیت های خاص خود را دارد که در این بخش مختصری از مزایای آن را برای شما شرح می دهیم .

 

1- دسته میکرودرم هیدرودرمی یا همان میکرودرم آبرسان (Dermabration) :

این روش دقیقا جایگذین روش لیزر است . این دستگاه مهم ترین کاری که انجام می دهد پوست را جوان تر و شاداب تر کرده چرا که این دستگاه تنها دستگاه هیدرودرمیبراسیون است که خاصیت لایه برداری و پاک سازی پوست را داراست . این دستگاه مناسب کسانی است که پوست صورت ملتهبی دارد زیرا باعث تسکین دهندگی ، نرم شدن و شفافیت پوست می شود .

 

2-دسته رادیو فرکانسی Radio Frequency :

دسته BIO خاصیت آرام بخشی و تسکین دهندگی بسیار بالایی برای پوست دارد چرا که سینوسی کار می کند . یکی دیگر از مزیت های این دستگاه خاصیت تقویت کنندگی برای پوست است و از تورم توسط فرایند متابولیسم جلوگیری می کند .

 

3-دسته چکش سرد Cold Hammer :

این دسته برای زمانی مناسب است که شما از یک سری عصاره های درمانی و گیاهی ، ویتامین ها و مواد مغذی آب رسان استفاده می کنید . در واقع این دسته چکش سرد Cold Hammer کمک می کند تا این موادها 20 برابر زودتر و سریع تر جذب پوست شود . شما بعد از یک بار استفاده از این دسته تغییرات شگفت انگیزی را روی پوست خود مشاهده خواهید کرد .

 

4- دسته اتو پوست اولتراسونیک :

این دسته روی پوست حدود یک الی سه میلیون ویبره یا شک ایجاد کرده که باعث ایجاد گرما در زیر پوست و عمق پوست شده و همچنین باعث تحریک و انقباض کلاژن و تولید کلاژن روی پوست می شود . تولید کلاژن باعث می شود شکاف های آتروفی هر چه سریع تر پر شده که این عمل باعث بازسازی پوست و همچنین از بین رفتن و محو شدن چین و چروک های پوست صورت شود .همچنین این عمل باعث پر شدن ، سفت شدن یا همان لیفتینگ پوست می شود .

 

5-دسته آیس رولر:

این دسته روی پوست سرما ایجاد کرده و باعث بسته شدن منافذ باز پوست صورت می شود . استفاده از این دسته کمک می کند تا التهاب پوست از بین برود و در واقع باعث ایجاد آرامش در سطح پوست می شود . استفاده از این دستگاه باعث محو شدن خطوط چین و چروک پوست شده و خاصیت لیفتینگ یا سفت کنندگی برای پوست داشته و التهابات ناشی از جوش و درمارولر و میکروندیلینگ را به صفر می رساند .

 

6- دسته اسپری اکسیژن :

این دسته در درجه اول حدود 98 درصد از اکسیژن سطح پوست را تخلیه می کند ، سپس تقطیر کامل مواد غذایی را به داخل پوست انجام می دهد و از طریق نیروی جاذبه اکسیژن خالص تولید شده برای سرعت بخشیدن به متابولسیم سلول های ، سفید شدن و صاف کردن پوست استفاده میکند .

 

خرید محلول های دستگاه

ویژگی های محصول

مشخصات عمومی

نوع

۶کاره

مناسب

سالن داران زیبایی

کیفیت

عالی

کشور

کره

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه هیدروفیشیال 6کاره 6-function hydrofacial device”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.