سرم ویتامین سی ترو اسکین tru skin

🕓

جشنواره خرید با تخفیف

235,000 تومان

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • فروش از انبار لوکسی بای

فرصت خرید با تخفیف

  • حمل و نقل

ارسال با پست پیشتاز

2 تا 5 روز

  • sliderAbout1.png تیپاکس

ارسال و تحویل فوری

2 تا 3 روز

  • گارانتی اصالت و کیفیت کالا

اطلاعات بیشتر

  • تضمین بهترین قیمت

اطلاعات بیشتر

توضیحات

سرم ویتامین سی ترو اسکین tru skin

ترواسکین نچرالز از ترکیبات مناسب برای پوست تشکیل شده است! چه کسی به مواد پرکننده و مواد شیمیایی ناخوشایند نیاز دارد، زمانی که می توانید بدون آنها به نتایج شگفت انگیز دست یابید؟ سرم ویتامین سی برای تمام انواع پوست ایمن و موثر است، این محصول پوستتان را بصورت زیبا و شیک درمان می کند!

عصاره گیاهی آلی دیونیزه، عصاره آلی برگ آلوئه ورا (Aleo)، سدیم آسکوربیل فسفات (ویتامین C)، MSM (متیل سولفونیل متان)، اسید هیالورونیک گیاهی (پلی ساکارید دانه سنای اسکندریه)، فندق افسون‌گر، ویتامین E (d- آلفا توکوفرول استات)، گلیسرول گیاهی کوشر، کاربامر، (2s)-2- آمینو-5- گوآنیدین اپنتانوئیک اسید، عصاره آلی گیاه آب‌قاشقی، گیاه دم اسبی صحرایی (دم اسبی)، قاصدک وحشی، عصاره آلی گل شمعدانی وحشی، روغن آلی جوجوبا، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرول.

ویتامین C یک گزینه مطمئن برای مراقبت پوستی است. با توجه به مزایای ضد- پیری آن، این آنتی-اکسیدان حیاتی به دلیل قدرت بازیابی عمیق و محافظت از پوست شناخته می‌شود. قدرت ویتامین C در ایجاد تغییرات بواسطه توانایی آن برای افزایش کلاژن و مهار ملانین است که باعث می‌شود چهره شما جوان‌تر بنظر آید. بواسطه محافظت در برابر تابش UV، این ماده مغذی اولین جایگاه به عنوان یک ماده مراقبت از پوست را بدست آورده است و آن را بیش از سایر مواد مصرف می‌کنیم.

سرم ویتامین سی ترو اسکین tru skin

نحوه ی استفاده از سرم ویتامین سی ترو اسکین tru skin :

صورت را همراه با یک پاک‌کننده ملایم بشورید، به آرامی آن را خشک کنید و از چند قطره سرم ویتامین سی ترواسکین نچرالز استفاده کنید. اگر از تونر استفاده می‌کنید، پیش از استعمال سرم ویتامین C از تونر استفاده کنید. پس از اینکه سرم خشک شد از مرطوب کننده دلخواه تان استفاده کنید. این محصول یک سرم فیشیال غلیظ و قدرتمند است. برای استفاده خانگی از این محصول استفاده از سرم ویتامین C ترواسکین را با استعمال 5-3 قطره در روز شروع کرده و سپس از مرطوب کننده استفاده کنید.

ویژگی های محصول

مشخصات عمومی

برند

ترو اسکین

حجم

50ml

مناسب

انواع پوست

عصاره

ویتامین سی

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم ویتامین سی ترو اسکین tru skin”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.